zondag 16 december 2012

How Desi lives her life #1

 Halloootjes lieve lezers,

Dit keer een bericht alleen van mij. Het leek me leuk om te schrijven over mijn week en over alles wat ik mee maak. Mijn leven is niet super spannend en opwindend, maar er gebeuren vast genoeg boeiende dingen om over te schrijven.

Week 1 

Het was een hele drukke week vol met huiswerk, leren en toetsen. Ik zal jullie daar niet al te veel mee vervelen en alleen de leuke dingen vertellen.

De maandag, een nieuwe dag in een nieuwe schoolweek. Maar ik heb echt een hekel aan de maandag.
Het weekend is voorbij en dan begint het ook nog met een blokuur techniek, bleeeegh.
Ik hou echt niet van techniek, gewoon omdat ik er echt een kluns in ben. Ik kan het echt niet en alles wat ik moet maken met zagen, boren en vijlen verpest ik. Tot mijn verbazing viel deze maandag wel mee. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik eigenlijk wel vrolijk was. Ik had de avond ervoor 'So you think you can dance' gekeken en Frederic had gewonnen! :D Ik vind hem een fantastische danser en was helemaal blij. Eigenlijk was er de maandag niet zo heel erg veel gebeurd. Het was een gewoon schooldagje zoals altijd. Thuis was ook niet zo bijzonder, iets lekkers eten met mijn moeder en bijkletsen over de dag, huiswerk maken & leren, dansen oefenen en een beetje relaxen. Om 20:00 gaat natuurlijk de tv aan om GTST te kijken. Ik ben heel erg verslaafd en wil weten hoe het verder gaat met mijn favoriete personages. (Btw: Noud en Nina moeten gewoon weer bij elkaar komen!)

Van de dinsdag was het hoogtepunt eigenlijk de gymles. Het was de laatste les dat we gingen klimmen en klimmen vind ik echt zo ontzettend leuk! Het geeft echt zo'n kick als je helemaal tot boven komt.Dinsdag is ook de dag dat ik het hondje uit moet laten. We hebben thuis echt een ontzettend lieve en schattige hond. Haar naam is Zoë en ze is een golden retriever en ik ben helemaal gek op haar.


Woensdag 12/12/12 ! :D Voor de laatste keer een datum met allemaal dezelfde getallen. Heel twitter en facebook stond er mee vol. Een vriendin van mij E. en ik hebben afgeteld totdat het 12:12 en 12 seconden was. Toch wel speciaal vind ik. Woensdag was het weer tijd om naar de bieb te gaan. Ik vind lezen ontzettend leuk, maar dat stel ik altijd uit. Ik ben te lui om m'n boeken te pakken en op de fiets te stappen, ook al is het maar 5 minuutjes fietsen. Een hele goede vriendin van mij is helemaal verslaafd aan de boekenserie 'Gone'. Ik ben wel benieuwd of ze echt zo leuk zijn en heb dus 2 boeken van de serie meegenomen en nog een paar andere boeken. Als ik Gone uit heb ga ik zeker schrijven wat ik er van vond.

De donderdag is altijd een erg lange dag van 08:55 tot 15:35 en als ik thuis kom ben ik altijd helemaal gaar. Moe, hoofdpijn, chagrijnig en heel veel zin in koekjes. Het liefst met chocolade. Deze donderdag ben ik met Selena en nog een andere vriendin een cadeautje wezen kopen voor een vriendin die de volgende dag haar verjaardag vierde. Het was heel erg gezellig en we hebben iets moois uitgezocht.
's Avond home alone en lekker hangen voor de buis. Expeditie Robinson timeeeeee!

Vrijdag was een speciale dag. Purple Friday. Op mijn school en ook op andere middelbare scholen in Nederland was er een actie. Draag paars tegen homofobie. Ik had een mooie paarse outfit uitgezocht, met paarse oorbellen en nagellak er op er aan. Ze deelden die dag ook paarse armbandjes uit en ik ben van plan om hem zeker nog de hele week om te doen! STOP HOMOFOBIE! Ik vind het dan ook een hele mooie actie.'s Middags was de verjaardag van J. en we gingen daar met een groepje naar toe na schooltijd. Met z'n allen proppen in de bus, super grappig. De verjaardag zelf was ook heel erg gezellig. Taart eten, cadeautjes uitpakken, kletsen en just dance. Jammer genoeg moesten M. en ik vroeger weg. We gingen naar dansles zoals elke vrijdag. We doen hiphop en ik vind het echt heel erg leuk om te doen. Dansen is echt mijn passie en ik doe het echt heel erg graag.


Zaterdag eindelijk rust. Ik heb deze dag dan ook echt gebruikt als een relaxdagje. Ik ben echt aan vakantie toe. Nog een weekje afzien helaas. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik heb deze dag lekker een beetje getut: nagels lakken en een watervalvlecht proberen te maken in m'n haar. (niet gelukt helaas). Ik ben ook begonnen in 'The fame game' een leesboek van Lauren Conrad. Ik vind haar boeken echt geweldig en ook haar kledingstijl is heel erg leuk. Ik ben van plan om echt al haar boeken te lezen. Verder een beetje twitteren, whappen, bloggen en webshops afgespeuren naar leuke kleding en sieraden.


Vandaag zondag en Selena komt zo. Het wordt vast weer berengezellig! :D

Dat waren mijn ervaringen deze week.
Op naar de volgende week!

x-jes Desi





Geen opmerkingen:

Een reactie posten