zaterdag 29 december 2012

How Desi lives her life #3

Heeeey lieve lezers,

Eindelijk vakantie, eindelijk rust! Ik ben echt ontzettend blij. Ik was echt toe aan vakantie. De afgelopen weken waren echt veel te druk. Super veel toetsen en andere verplichtingen. Mijn vakanties zijn meestal ook wel erg druk, maar dan zijn het leuke dingen. Toch ben ik van plan om het iets rustiger aan te doen dan anders.

Zondag kwam Selena even langs en het was zo gezellig dat ze ook maar bleef slapen, super leuk!
We hebben een beautydagje gehouden en waren daarna helemaal relaxed. Sauna, voetenbankje, maskertje, ZAALIG! Ik vind dat altijd heerlijk zo'n verwendagje. We hebben ook gevierd dat we al meer dan 1000 viewers hebben gehad op onze blog. Tijd voor een feestje dus met oliebollen en poedersuiker, hmmm.

Maandag hadden we nog steeds niet genoeg van het tutten. We hebben ons helemaal mooi opgemaakt en jurkjes aangetrokken. Fotooo time! We hebben buiten foto's gemaakt, mooier dan binnen maar wel erg koud. Ook hebben we een lange wandeling gemaakt met het hondje. Lekker eventjes uitgewaaid.'s Avond kerstavond met m'n ouders en broertje. Lekker gegeten en daarna op de bank ' All you need is  love' gekeken. Ik vind dat altijd zo schattig. Met kerst hoor je samen met je dierbaren te zijn.

Christina presents
Dinsdag CHRISTMAS ! Of Christina zoals een aantal vrienden van mij en ik zeggen. De vrouwelijke versie van kerst dus, haha. 's Ochtends lekker uitgeslapen, mezelf klaargemaakt voor kerstmis, op m'n kerstbest. Kerstontbijt en cadeautjes uitgepakt. De kerstman had ook dit jaar z'n taak weer erg goed gedaan. Ik heb het boek 'Style' gekregen van Lauren Conrad, een ketting en ring met vleugeltjes en nagellakjes. Ik ben er echt super blij mee. :) Thanks mom and dad!
's Middags kwam er familie ; m'n oma, oom, tante en haar moeder en broer. We hebben samen lekkere dingen gegeten en wat gekletst. 's Avond was er natuurlijk een kerstdiner met z'n allen. Gemaakt door mijn ouders. Ook dit jaar was het weer super lekker. Applaus voor de koks!

Mijn kerstoutfit ^^



skull T-shirt
Op 2e kerstdag, de woensdag kwam er een vriendin langs (V.) Ze kwam een jurkje halen, die ze mocht lenen voor een feestje die avond. We hebben gelijk even bijgepraat en het was erg gezellig. 's Middags ging ik met m'n moeder, vader, broertje, vriend van m'n vader en zijn vriendin naar Antwerpen. Mijn moeder en ik gingen shoppen. We hebben vooral gekeken, want we willen liever wachten op de nieuwe zomermode. Ik heb wel een heel gaaf shirtje gekocht met een doodskop bij de Pull and Bear. Ik hou echt van die doodskopjes, kruisjes en studs. I loveeeeee it! 's Avonds hebben we met z'n allen gegeten in een restaurant. Het was een geslaagd dagje.











Een aantal vrienden van mij en ik doen mee aan de Bonte Avond bij ons op school. Selena is daar 1 iemand van. We gaan dansen op een remix en we doen allemaal verschillende stijlen. Van ballet tot hiphop, modern en tutting. Onze groep heet miXterious. We hebben al een auditie achter de rug en we mogen zeker weten meedoen! De donderdag hadden we een repetitie. We hebben goed geoefend en volgende week gaan we weer oefenen.

schaats stuff
Vrijdag ben ik samen met een groepje vrienden gaan schaatsen. Dus een dikke trui mee, panterprint oorwarmers, sterrensjaal, beenwarmers en natuurlijk m'n schaatsen. Ik vind schaatsen echt ontzettend leuk, maar op natuurijs vind ik het allerleukst. Het had nog niet echt gevroren dit jaar dus zijn we naar een schaatsbaan gegaan. Het was heel erg gezellig. Lekker bewegen, rondjes draaien, kletsen, dansen, meezingen met liedjes en gek doen op het ijs. We gingen bijvoorbeeld tegen de richting in schaatsen en opeens deden veel meer mensen dat. We zetten 'trend' noemden we dat, haha. We hebben ook veel nieuwe vrienden gemaakt. Kortom het was een geslaagd schaatsuitje. Na het schaatsen zijn we nog even bij iemand thuis geweest met z'n allen en hebben
we nog even 'Wie ben ik gespeeld' Dat is echt
hilarisch en je ligt de hele tijd in een deuk. We
waren bijvoorbeeld een kipfilet, teddybeer of mega toby.



koekjes en brownies alla desi



de collage die ik gemaakt heb



nageltjes gelakt met m'n nieuwe nagellak




























Zaterdag had ik opeens ontzettend zin om lekkere dingen te bakken. Dus op naar de keuken! Ik heb brownies en koekjes gebakken. En ze daarna natuurlijk lekker opgegeten samen met m'n vader, moede en broertje. Het recept voor de brownies zie je hier. De rest van de dag heb ik m'n nageltjes gelakt, naar de bieb geweest, collages gemaakt, uitnodigingen geschreven voor m'n verjaardag over 2 weken, gelezen en geoefend voor de Bonte Avond.

De helft van de vakantie is helaas weer voorbij.. maar we hebben gelukkig nog een week te gaan! Volgende week kun je lezen wat ik in de laatste week van de vakantie gedaan heb.

x-jes Desi









2 opmerkingen:

  1. lieve desi en selena!
    ik vind dat jullie een superleuke blog hebben. hij is echt super! zit nu al te wachten op de volgende post ;)
    xxx evi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heei lieve Evi!
      Danjewel voor je reactie, en we zijn super happy dat je onze blog leuk vindt!!
      Er zullen zeker weten nog super veel berichten komen waar je van kan genieten.. :D
      Als je zelf ook eens een leuk idee hebt kan je ons altijd mailen naar onze e-mail! (living.your.lifee@gmail.com)
      x-jes D&S

      Verwijderen