zaterdag 22 december 2012

How Desi lives her life #2

Hoipiepeloi lieve lezers,

Het was echt een hele zware week met nog even 4 proefwerken. Ze gingen gelukkig allemaal wel goed, maar het was toch wel even doorbijten.

De dinsdag was mijn eerste echte Latijn les. Eerst deed ik geen Latijn, maar ik had toch wel spijt dat ik het niet gedaan had. Ik had een paar lessen meegedaan en ik vond het toch wel heel erg leuk om te doen. Het is echt een beetje puzzelen, waar ik heel erg van hou. Dat het een gezellige groep is, hielp ook wel mee. Deze week heb ik al heel veel ingehaald en waarschijnlijk ben ik in 2 weken al helemaal bij. Suuupeeeer ! :D

M'n nageltjes deze week, in kerstsfeer.
Donderdag zaten 1 van mijn beste vriendinnen en ik ( I. ) tijdens Engels te kletsen. (We mochten iets voor onszelf doen, omdat we aan niks nieuws meer gingen beginnen net voor de vakantie) Toen kwamen we opeens op het geweldige idee dat ik misschien kon blijven slapen. Een impulsief slaapfeestje dus :) We hebben gelijk alles geregeld en een uurtje later stond ik klaar met mijn tas vol met logeerspullen! Het was echt super gezellig zoals altijd. We hebben heel veel gekletst, mooie foto's en kleding bekeken (weheartit en asos) nagels gelakt en overheerlijke pannenkoeken gebakken met onze pannenkoekkunsten. Dit ging gelukkig beter als vorig jaar. Toen was ik zo slim geweest om een spatel op het gasfornuis te laten liggen en hij stond in de fik. Nu hadden we nog maar een halve spatel.

                                                                                 
Onze lekkere eierkoeken.
Vrijdag was ik echt super super super moe en ik voelde me niet helemaal fit, ondanks dat we niet zo heel erg laat waren gaan slapen. Maar gewoon naar school, want het was kerstactie. Dan zijn er allemaal workshops georganiseerd door heel de school en kun je wafels en oliebollen kopen. Alles is voor het goede doel. Dit jaar voor Kika! Een heel mooi doel vind ik zelf. De 1e 2 uur gingen we film kijken in de klas. De 1e film die we keken was niet zo heel boeiend.. het 2e uur hebben we toen maar naar barbie en de 12 dansende prinsesjes gekeken. Dat was echt super grappig ;)! De jongens vonden het toch iets minder leuk, haha. De kerstactie zelf was ook wel gezellig en een aantal vriendinnen en ik hebben eierkoeken versierd als workshop. Ze waren erg mooi geworden en ook erg lekker. Om 12 uur was het eindelijk zo ver.... VAKANTIEEEE ! Ik ging snel naar huis. Ik voelde me nu echt ziek en was helemaal kapot. Thuis heb ik heel de middag op de bank gelegen en mijn favoriete series gekeken op de computer en wat gelezen.
Vrijdag zou ook de wereld 'vergaan'. Niks van gemerkt gelukkig, haha. :)
We leven allemaal nog.
Lekkere kerstzoetigheden, heerlijk op zo'n relaxdagje.
Boeken opgeborgen in de kast, om ze 2 weken niet te hoeven zien. Oyeeeeaaaah

Zaterdag, vandaag dus, voelde ik me gelukkig al iets beter. Ik heb nog wel rustig aangedaan, wat ik niet verkeerd vond. Heel de dag op de bank gelegen en uitgerust. Een beetje lezen, series kijken, bloggen en luieren. Heeeeerlijk eigenlijk :)!  Het perfecte recept voor de vakantie. Pantoffels + lekker warm dekentje + kerstzoetigheden + een goed boek + mooie muziek + laptop = een heerlijke luiervakantiedag! Ik heb vandaag ook een beetje getekend. Het was echt al heel erg lang geleden dat ik dat gedaan heb. Ik zag een mooie quote op weheartit en ik moest hem gewoon opschrijven!

Morgen ga ik waarschijnlijk iets leuks doen met Selena als ik tenminste beter ben. Ik heb erg zin in deze vakantie week en dan vooral in kerstmis. I loveeeee Christmas ! Wat ik allemaal gedaan heb in de vakantie lees je volgende week.

x-jes Desi






Geen opmerkingen:

Een reactie posten