zondag 27 januari 2013

Books, books and more books


Heee lieve lezers,

Afgelopen woensdag ben ik naar de bibliotheek geweest en ik heb weer allemaal nieuwe boeken ingeslagen. Ik ben een echte boekenliefhebber en het leek me leuk om de boeken die ik deze keer heb meegenomen met jullie te delen.  Zo krijgen jullie een beetje een beter beeld van wat voor boeken ik lees en wat mijn interesses zijn. :) Enjoy!



Mijn boekjes van boven naar beneden:
Soulmates , het verhaal van Phoenix - Joss Stirling : Ik heb al eerder een boek gelezen van deze serie en toen had ik hem in 1 adem uitgelezen. Dit was het verhaal van Sky. Zo ontzettend spannend en ook nog eens heel erg romantisch. Ik hou echt van boeken die afspelen in de echte wereld, maar waar toch dingen gebeuren die eigenlijk niet kunnen. Nog leuker zijn ze als er ook nog eens romantiek in voorkomt.

Joël - Carry Slee : Dit boek staat op mijn lijstje van boeken die ik nog echt een keer moet lezen. Carry Slee schrijft altijd heel erg boeiend en brengt onderwerpen aan bod waar je altijd even over na moet denken. Ik ben dus ook erg benieuwd naar dit boek!

Gone, Honger - Micheal Grant : Een aantal weken geleden ben ik begonnen in de serie Gone. Het gaat niet 1 van mijn favoriete series worden, maar desondanks was het 1e boek wel erg spannend. Het idee is heel erg gaaf en echt knap verzonnen. Ik zou dat echt niet kunnen. Toch ben ik meer een hungergames en twilight fan. Die boeken zijn echt heel erg mooi geschreven en lees je zo uit.

In haar schoenen - Abby Mcdonald : Dit boek gaat over 2 hele verschillende meisjes die van leven ruilen. Eigenlijk een heel erg standaard onderwerp, maar ik hou wel van dit soort boeken. Ze lezen gewoon fijn, zonder dat je heel erg bij het onderwerp stilstaat. Gewoon een heel zorgeloos boek dus.

Vals spel - Mirjam Mous : Dit boek is volgensmij echt gewoon vol spanning. Dat is tenminste waarom ik hem meegenomen heb. Ik ben erg benieuwd of hij ook echt zo spannend is. 

x-jes D&S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten