dinsdag 1 januari 2013

Pluk 2013!

Hi lieve lezers,

Een nieuw jaar, een nieuw begin. En allemaal goede voornemens. Ik heb meestal niet echt een lijst met goede voornemens. Ik vind dat je altijd gewoon aardig moet zijn voor je medemens, goed je best doen voor school en je best doen om wat te bewegen en gezond te leven. En niet alleen aan het begin van het jaar, want daarna hou je toch op met je aan die voornemens te houden. Het enige waar ik me aan ga houden in 2013 is... :

HAVE FUN! LIVE YOUR LIFE!
Don't live yesterday or tomorrow, but today!
Don't dream your life, but live your dreams.

Eigenlijk komt dat op 1 ding neer; genieten van het leven en je niet druk maken over wat al gebeurt is, of wat er gaat gebeuren maar vandaag plezier maken! Gewoon leven en keuzes maken. Als er iets fout gaat, leren van je fouten en wijzer verdergaan.

Het enige wat ik wel belangrijk vind voor het nieuwe jaar is dat ik me minder druk ga maken over wat mensen van me vinden of zeggen en gewoon ga doen wat ik wil. Just be myself! Dat deed ik al hoor, want dat vind ik heel erg belangrijk. Gewoon gek doen en leuke dingen doen met vrienden en familie.

Ik vind het best een raar idee dat het nu gewoon 2013 is. 2012 Was een erg mooi jaar vind ik zelf.   Wel ontzettend druk en er is veel gebeurd en veranderd. Hele leuke dingen, maar helaas ook wat mindere dingen. Ik heb veel geleerd van alles en ga het zeker meenemen naar 2013! Ik wil graag mijn lieve vrienden, familie en andere dierbaren bedanken voor dit geweldige jaar! Ik hou van jullie <3 Dat 2013 ook een heel erg mooi jaar mag worden, zullen we maar zeggen!

Dus nu nog een keertje... Een gelukkig, vrolijk, geweldig en geliefd 2013 voor jullie allemaal <3!



x-jes Desi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten