dinsdag 1 januari 2013

2013!

Heei lieve lezers ღ

2013 is aangebroken en we gaan er helemaal tegenaan knallen!Ik hoop op een geweldig jaar wat zeker lukt met mijn lieve friends.Sowieso heb ik in Maart een Bonte Avond waar ik met 9 andere friends een super leuke dans act heb ingestudeerd! Dansen met je best friends is gewoon het beste wat je wensen zeker als je van dansen houd.
2013 gaat me veel leuks bieden. Een vrolijke Lente, een warme Zomer, kleurrijke Herfst en een mooie witte Winter.
We have to wake up and live our life, want dit jaar gaat net als 2012 razend snel voorbij gaan! Ik weet nog precies hoe ik vorig jaar oud en nieuw heb gevierd!













Een nieuw jaar met nieuwe kansen. En we gaan ervoor. Never dat we er aan gaan denken om op tegeven, blijf vechten voor wat je wil bereiken in je leven. 

Life is Beautiful ღ

Iederen, geniet van 2013 en maak er een geweldig jaar van 

x-jes  Seleentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten