maandag 14 januari 2013

How Desi lives her life #5

Halloo lieve lezers,

Eerst even heel veel sorry's. Deze week had ik echt geen tijd (en Selena ook niet) om wat te bloggen. Vandaar ook dat het weekverslag later is dan gewoonlijk. Er zitten ook geen foto's bij. Ik ben gewoon helemaal vergeten om foto's te maken. Nog een keer sorry dus !

De vakantie is weer voorbij helaas. We moeten weer in de schoolbanken na 2 fantastische weken. Gelukkig was dit een redelijk rustig weekje, wat huiswerk en leren betreft dan.

Maandag heb ik eindelijk weer eens al mijn vrienden en vriendinnen gezien. Het was dan ook een hoop geknuffel en ik ben weer helemaal bijgepraat met iedereen. Ik liep samen met I. door de gang en we zagen opeens een poster hangen. Daarop stond dat we binnenkort een gala hebben. I en ik gingen helemaal springen en gillen, want we waren zo ontzettend blij. We hopen al een hele tijd op een gala. Toen ik thuis kwam, heb ik dus ook gelijk allemaal jurkjes gezocht op internet. (en 1tje gevonden!)
Dat is het meest leuke aan een gala. Dat je echt kan uitpakken met je kleding. Ik heb dan ook een erg leuk jurkje besteld. Maandag kwam er een vriendin langs van m'n moeder, zij is kapster en mijn ouders hebben een krultang van haar gekocht voor mijn verjaardag. Maandag kwam ze langs om mij uit te leggen hoe het precies werkt. Ik had een grote bos met krullen aan het eind van de dag.

Dinsdag een super leuke dag waar ik me al heel erg lang op verheugd had. MIJN VERJAARDAG! Het begon niet helemaal perfect (namelijk een groot haar drama ;-)) maar desondanks was het een super dagje! Dankjewel voor de felicitaties iedereen! Een vriendin had cakejes gebakken en die hebben we lekker opgegeten in de pauze, jummieee ! 's Middags kwamen er eerst 2 vriendinnen langs (1 daar van is lieverd Selena) en we hebben taart gegeten en nog wat gekletst. Daarna ben ik samen met Selena nog eventjes het dorp ingeweest en ik heb een mooi cadeautje mogen uitkiezen. Thaaaaaanks Selena! Ik kreeg een nagellakje en een hele mooie ring. Toevallig hadden ze 2 van die ringen en heb ik er dus gelijk ook 1tje voor haar gekocht. Soort van vriendschapsringen zijn het nu dus. Om 4 uur kwam er familie en ik moest dus snel naar huis. Daar was het tijd voor meer taaaaaaaaaart en nog meer taaaaaaaart. Dat is het leukste aan verjaardagen vind ik, taaaaaaaart. Het recept voor mijn overheerlijke taart komt ook nog op de blog. Ik heb nog wat cadeautjes uitgepakt en ik ben super blij met alles! Zondag heb ik nog met een aantal vriendinnen mijn verjaardag gevierd, daar schrijf ik volgende week over.

Woensdag en donderdag waren 2 gewone schooldagjes en er was niet zo heel erg veel gebeurd. De donderdag en woensdag zijn altijd 2 hele lange dagen van 08:15 tot 15:40 school en als ik thuis kom ben ik altijd erg moe.

Vrijdag een kort dagje school en 's middags tijd voor vrienden. :) Mijn vrijdagmiddag is dan ook altijd helemaal volgepland. Eerst had ik afgesproken met een vriend, daarna oefenen voor de Bonte Avond en om 5 uur dansles. Het was wel een hele leuke middag. Vooral dansles was super leuk!

Zaterdag heb ik wat huiswerk gemaakt, gerelaxed en geoefend voor de Bonte Avond. Volgende week is de 2e auditie en we zijn heel erg hard aan het oefenen. Hopelijk is het goed genoeg! Zondag ga ik nog even bewaren voor volgende week. Hopelijk wordt dit een hele leuk en iets rustigere week. Ik ga proberen om dan een heel erg uitgebreid verslag te schrijven met een heleboel foto's.

x-jes Desi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten