dinsdag 22 januari 2013

How Desi lives her life #6

Heee hooo lieve lezers,

(Met het liedje candy in m'n achterhoofd ;). Nee ik vind het dus echt geeeeeen leuk liedje , maar we hebben het moeten zingen met muziek en nu zit het nog steeds de hele tijd in m'n hoofd :( )

Vorige week had ik beloofd om deze week een heel uitgebreid verslag te schrijven met veel foto's.
Hopelijk heb ik me er een beetje aangehouden. Het is wel 2dagen later dan normaal, maar het was weer een verschrikkelijk hectische week. Er is gewoon TE veel gebeurd, met de nadruk op TE. Zoveel dat het niet leuk meer is. Het is net zo'n achtbaan. De tijd staat nooit stil en toch moet je altijd maar doorgaan, wat er ook gebeurt. Al ga je kruipen, zwemmen, springen of huppelen. Ik heb echt gewoon even een weekje nodig waarin niks gebeurt en ik heerlijk kan relaxen en gewoon totaal niks doen. Gewoon op de bank gaan liggen er de hele week niet meer vanaf komen. Behalve dan om eten en drinken te gaan pakken, haha. Helaas is het net vakantie geweest en duurt het dus nog eventjes voordat dit kan. Mijn leven is in ieder geval niet saai, haha. Ik zag net ook een hele mooie quote op twitter staan: 'Leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels.'


Ik zou eerst nog vertellen hoe mijn verjaardag met de meiden was. Nou eigenlijk was het dus gewoon helemaal PERFECT! Eerst had ik samen met I. cupcakes versierd. Met witte en zwarte fondant en zilveren pareltjes. Een beetje op z'n chic dus. Ook de aankleding was een beetje in die kleuren. Met ballonen, tafelkleedje enz. We waren heel erg blij met het eindresultaat van de cupcakes. Eerst was er een high tea met cupcakes, whoopie pies & brownies. En thee natuurlijk. Geen high tea zonder thee. Helaas ben ik echt een apart geval en drink ik alleen maar water. Echt alleen maar water. Geen thee, frisdrank, sap, melk of wat dan ook. Alleen water. Voor mijn vriendinnen was er dus thee en voor mij water. (jaa soms vertel ik echt van die 'hele boeiende dingen') Ik heb de cadeautjes uitgepakt (Er komt nog een post met al m'n nieuwe spulletjes inclusief m'n birthdaypresents maar ik heb nog geen tijd gehad) Na de high tea was het tijd om te relaxen in de sauna. Nouja... relaxen is toch iets anders. Het was vooral veel gillen, lachen en kletsen. We hadden opeens het geweldige idee om door het dorp te rennen in onze bikini. Dus toen liepen we daar in onze bikini te rennen en te gillen. We kwamen allemaal vreemd kijkende mensen tegen (wat natuurlijk niet zo gek is) Waarom we dit deden? Heel simpel antwoord: 'Omdat het kan.' Wat we ook vaak doen als we met een heel groepje meiden zijn is giebelen. Dat is een echt meidenspel waarbij je allemaal vragen moet beantwoorden en niet mag liegen.  Er zit ook een leugendetector bij het spel die natuurlijk perfect werkt en dus echt helemaal niet nep is. (kuch, kuch) Als je liegt volgens het apparaat moet je een rare opdracht doen. Raar dansen buiten op straat, je gezicht op laten maken met die persoon zijn ogen dicht, rare staartjes in je haar doen of iedereen in huis een knuffel geven. (inclusief ouders, broertjes, zusjes of andere huisgenoten) We lagen ook dit keer weer helemaal in een deuk en het was ontzettend gezellig. 's Avond hebben we gegourmet en veel gelachen en toen was de dag alweer om. Ik kan je vertellen dat de dag echt super snel ging en dat ik het jammer vond dat hij alweer voorbij was.

Woensdagmiddag ben ik samen met Selena een frietje gaan eten in het dorp. Ik moest echt gewoon even goed bijkletsen met Selena (aangezien er veel gebeurd was) en even goed lachen. Op een gegeven  moment zaten we bijna te dansen in de frituur en deden we een sneeuwballengevecht. Erg leuk dus.

Vrijdag was het gala tijd. Ik heb er 2 weken lang ontzettend naar uitgekeken. Samen met I. en E. heb ik  me klaargemaakt voor het gala. Eerst nog gezellig kletsen en film kijken met M&M er ook bij.  Daarna nageltjes lakken, haren krullen, jurkjes aandoen en opmaken. Daarna met onze panty's en ballerina's door de sneeuw naar school. Daar stonden allemaal kaarsjes en het was echt schattig. Helaas was het gala zelf niet helemaal geweldig. Er miste gewoon iets, helaas. Toch kijk ik wel heel erg uit naar het volgende feest op school! Na het gala bleef ik slapen bij E. thuis. Samen film kijken en ondertussen in slaap vallen en de volgende dag de film afkijken. Zaterdag hebben we niet heel veel gedaan, we waren veel te moe. Ik was wel een beetje dom geweest, want ik was m'n sneakers vergeten en ik moest dus met m'n pijnlijke voeten in streepjessokken in ballerina's naar huis. Niet heel charmant dus, haha.
's Middags oefenen voor de Bonte Avond want dinsdag (nu al geweest) hebben we repetitie.

Zondag was ik echt bekaf en had ik helemaal nergens zin meer in. Ik was chagrijnig, had het koud en gewoon super moe. Helaas moest ik wel veel doen. Er stond een grote stapel met boeken op mij te wachten en een hele agenda vol met so's, pwen en huiswerk. Vreselijk gewoon. Op dat soort dagen wens ik echt dat er geen school is. Maar anders vind ik school meestal niet zo heel erg. Je ziet dan al je vrienden en de pauzes zijn altijd a lot of fun. En je kunt natuurlijk niet ontkennen dat het ook wel ietsjepietsje belangrijk is. Niet dat ik 's ochtends sta te springen om naar school te gaan hoor en dat ik om 2uur niet denk van: 'Toe, laat nu alsjeblieft de bel gaan.' Integendeel! De zondag stond dus echt in het teken van huiswerk en ik heb dus ook echt heel veel voor school gedaan. Wel lekker voor de openhaard met m'n pantoffels aan en koekjes naast me.

Zoals je ziet heb ik een heeeel erg druk weekje.. alle gemarkeerde dingen zijn een SO of PW.




Deze week stond eigenlijk ook in het teken van sneeuw. In de pauzes op school heb ik dus in de sneeuw gelegen en veel met sneeuwballen gegooid en er op mij gekregen. Vooral de zondag sneeuwde het echt ontzettend hard. Net een sneeuwstorm was het. Ik had echt het gevoel alsof ik op de Noordpool zat.

Ten slotte heb ik nog wat leuke foto's die ik gemaakt heb op school.

Gek doen met de meiden in de kantine. We gingen onze benen allemaal over
elkaar heen leggen. Het was vast een heel erg gek gezicht, maar wel super grappig.
Proud to be different! Het meisje met de sterrenbroek, that's me !


Mijn kluisje versieren met de magneetjes die ik gekregen heb van I.
Thaaaanks I (: Er hangen by the way ook foto's in, maar die heb ik er afgehaald
voor deze foto.


Vans typen in de rekenmachine tijdens wiskunde huiswerk.
I. en ik weten nu eindelijk hoe het moet, haha!


Samen met lieverd I.  :)

Dit was alweer mijn 6e weekreview. Op naar de volgende week zou ik zeggen! Waarschijnlijk komen er in de loop van deze week een aantal nieuwe berichten dus hou onze blog in de gaten. Selena en ik hebben namelijk woensdag geen huiswerk en donderdag hebben we vrij. Ook ben ik van plan om in het weekend gewoon echt even helemaal niks te doen.

x-jes Desi







2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook weleens last van zo'n drukke week, pfff ;) leuke post! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja iedereen wel denk ik. Dankjewel, jij post ook vaak super leuke dingen! :) x-jes D&S

      Verwijderen