maandag 25 maart 2013

Favourites bershka

Hoi lieve lezers,

Zoals jullie weten ben ik dol op zoeken naar leuke kleding op webshops. Dit keer heb ik mijn favoriete items uit de nieuwe zomercollectie gezocht en die wil ik graag aan jullie laten zien.


Favourites bershka #2

1) De aztec print vind ik erg leuk. Deze trui heeft ook een leuk fel kleurtje en lijkt me erg leuk voor de wat koudere zomerdagen.

2) Dit is 1 van mijn favoriete items. Ik vind het zo'n grappig shirt. Lekker 'eng' !

3) Dit shirt vind ik erg speciaal met die open schouders. Het is een mooie lichte jeans kleur en lekker fris voor in de zomer.

4) Je ziet de laatste tijd heel veel shirtjes met allemaal speciale dingen op de schouders. Kraaltjes, glitters, borduursels en spikes. Dit shirt is lekker luchtig en erg fijn voor de zomer.

5) Deze trui vind ik zo leuk. Net alsof je een engeltje bent dat van plan is om weg te vliegen. Normaal ben ik niet zo dol op oranje, maar bij deze trui heeft het wel iets.

6) Weeral zo'n shirtje met frutsels op de schouders. Dit keer wat donkerder. Ik denk wel dat ik dit shirt wat minder snel zou dragen in de zomer, omdat hij toch best wel donker is.

Bershka favourites #1
1) Deze blazer vind ik zo leuk! De print is gewoon zo speciaal. Als ik deze aanheb voel ik me net een indiaan. Alsof je straks gewoon in een tipi stapt en rond een kampvuur gaat dansen.              
2) Ik zie mezelf al helemaal met deze broek over het strand lopen. Weeral lekker luchtig en lekker vrolijk met al die kleurtjes en leuke prints. Ik heb nog niet echt zo'n wijde broek, maar ze zien er echt leuk uit en ze lijken me ook erg lekker zitten.
3) Dit rokje heeft ook al zo'n leuke aztec achting print. Leuk voor een zomerfeestje of naar een restaurant op vakantie.
4) Het begint toch grappig te worden om steeds weer die azetc print te noemen. In dit jurkje is hij namelijk weer verwerkt. Ik vind het erg grappig dat er een rits in dit jurkje zit. Al is het wel alleen maar voor de sier denk ik.
5) Dit shirtje zou ik dragen over mijn bikini als ik naar het strand ga. Het is zo apart met al die gaten en frutseltjes. Dit is echt wel een 'desi shirtje'.
Wat vinden jullie van de collectie van de Bershka?
x-jes D&S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten