zaterdag 9 maart 2013

How Desi lives her life #12

Hoihoi lieve lezers,

Duizendmaal sorry! Sorry sorry sorry! Ik kan het niet genoeg zeggen... Deze weekreview is dus echt gewoon veel te laat. Ik heb hem wel al maandag geschreven, maar ik moest nog foto's uploaden en daar kwam steeds iets tussen. Toen was ik weer mijn snoertje kwijt, had ik geen tijd of was de laptop leeg. Hopelijk kunnen jullie toch wel met veel plezier dit veel te late bericht lezen. Veel leesplezier!

Deze week was eigenlijk best wel saai. Ik heb niet zo heel erg veel bijzonders gedaan. Ik heb me deze week vooral gestort op school en heb dus ook niet veel kunnen bloggen. Sorry daarvoor. Ik hoop dat dat deze week anders is. Mijn weekje was dus niet erg opwindend en bijna iedere dag zag er ongeveer hetzelfde uit. Elke dag begon met de wekker die ging om 07:10. Ik blijf lekker 10minuutjes liggen en spring dan uit mijn bed. Klaarmaken voor school, ontbijten en daarna 5minuten lopen naar het eind van de straat om naar school te gaan. I know, I'm a lucky bastard. De meeste mensen bij mij op school moeten zo'n 10km fietsen. Dat is wel wat anders dan die 100m die ik moet reizen elke dag, zo ontzettend zwaar. Pfffff. Ik vind het dan ook heerlijk om iedereen er een beetje mee te plagen. Oow wat ben ik toch lief, haha. Dan een lange dag school van 08:15 tot 14:50 of 15:40. Als alle lessen klaar zijn blijf ik nog altijd 1uurtje of meer op school om te oefenen voor de bonte avond. Wat echt ontzettend gezellig is, maar wel heel druk. Als ik dan thuis kom ben ik meestal erg moe, eet ik koekjes (Mijn grootste vrienden in een drukke schoolweek) en maak ik mijn huiswerk tot meestal 17:30, etenstijd. Na het eten is het altijd tijd om eventjes te ontspannen, anders ben ik aan het eind van de week een gaargekookte stresskip en dat willen we niet hè. Na het heerlijke ontspannen moeten de schoolboeken weer open om te leren voor al die proefwerken en so's. Maar om 20:00 moet de tv aan voor Goede Tijden Slechte Tijden.. Na GTST soms nog even leren en soms heb ik tijd om te bloggen, rond te surfen op internet of nog wat tv te kijken. Om half10 huphup naar boven en klaarmaken om te gaan slapen. Meestal lig ik dan zo rond 10uur in bed. Dan ga ik standaard lezen anders kan ik niet slapen en ben ik veel te onrustig. Natuurlijk zijn er tussen dit drukke programma door wel wat meer rust momentjes hoor. Eventjes twitter/facebook checken, kletsen met familie, blogs lezen, whatsappen, een boek lezen, dansen of andere dingen die zorgen voor eventjes een pauze.

Zo zag mijn week er ongeveer uit... Ik weet het, ik weet het. Ik heb jullie niet echt leuk leesvoer gegeven deze week. Het hoogtepunt van de week was toch wel de verjaardag van lieverd S. Dat was echt super gezellig! We hebben tortilla's en taco's gegeten en andere lekkere Mexicaanse dingen. En jaja choooocoooolaaaaadeeeemooouuuseeeee. Het lekkerste toetje wat een meisje van 14jaar zich kan wensen dat ook nog eens een ware chocoholic is. We hebben natuurlijk niet alleen maar gegeten Hoewel ik toen ik thuiskwam wel heel erg vol zat van al die lekkernijen. Het leukste van heel het feest was het spel 'weerwolven'. Dat lijkt een beetje op 'Wie is de mol?' en is zo gaaf om te doen. We hadden ook echt een hele gezellige groep en dat maakte het extra leuk. Het spel gaat er eigenlijk om dat er weerwolven zijn in het dorp en die doden elke nacht 1 burger. Met z'n allen moet je er dan achter zien te komen wie de weerwolven zijn. Dit doe je door te discussiëren en mensen te beschuldigen en te verdedigen. Elke dag wordt er dan iemand geëxecuteerd en zie je of die burger een weerwolf was. Het klinkt waarschijnlijk allemaal heel vaag en niet echt zo leuk als je dit leest, maar dat was het niet. Het is echt heel erg leuk om te doen.

Zaterdag gingen we weer oefenen voor de bonte avond. Ik weet het, we oefenen echt heel veel. De bonte avond is namelijk nu al over zo'n 2weken en we moeten dan echt shinen hoor met zijn allen. Er waren deze dag ook heel veel sentimentele praatjes. Uiteindelijk kwamen we uit op de zin: 'We're not a dancegroup, we're a family!' Ik hou van hun!

Zondag zou ik eigenlijk met lieve lieve V. een taart gaan bakken. Ik heb haar al meer dan 2maanden niet gezien en ik mis haar ontzettend. Toch hebben we het allebei steeds veel te druk en kunnen we iedere keer geen gaatje vinden in onze agenda. Toen we eindelijk zo'n gaatje gevonden hadden werd ik ziek. Dankjewel stomme ziekmakertjes nu moet ik V. nog langer missen. Ik ben trouwens nog steeds ziek. Op dit moment lig ik op de bank een beetje te niksen en me ontzettend te vervelen. Ik was het toch even beu en heb dus de laptop er bij gepakt om even wat te bloggen. Ik had namelijk nog helemaal geen weekreview geplaatst en moest dat dus toch nog eventjes snel doen. Ik hoop dat ik morgen weer helemaal beter ben. Ik heb dan namelijk een repetitie van de bonte avond en anders kom ik veel te ver achter met school. Ik heb nu namelijk ook alweer een proefwerk, mini so en boekverslag gemist wat ik deze week moet gaan inhalen. Zucht.

Oude foto's kijken is altijd leuk. Zelfs toen ik een klein meisje was hield ik al van dierenprintjes...
Samen met lieve M. bij repetitie miXterious
Mijn vlechtje , loveee voor die braids

Deze week staan me wel wat leuke dingen te wachten. Verwacht volgende week dus een spetterend weekverslag!


x-jes Desi





2 opmerkingen:

  1. Haha dat wolvenspel spelen wij echt heel vaak op school :p en looove je vlecht! xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen