donderdag 21 maart 2013

Hoipiepeloi lente

Hoooi lieve lezers,

Jaja, vandaag eindelijk 21 maart, de dag dat de lente begint. Ik had al weken droombeelden in mijn hoofd van bloemetjes, zon en heerlijk frambozenijs maar deze zijn niet uitgekomen helaas. Gisteren sneeuwde het zelfs nog (!) Het was natte sneeuw en bleef dus niet liggen, maar toch. Sneeuw in maart?! Wat heeft moeder natuur de afgelopen tijd. Zelfs mijn zonnedansjes helpen niet.

Toch wou ik even dit geweldige seizoen verwelkomen. Dus bij deze : HALLO LENTE!


bron: weheartit

Ik heb ondertussen een heel lijstje met wat ik wil gaan doen als de zon niet meer bang is om zich te laten zien.

- Als 1e wil ik heel graag Ben & Jerry ijs gaan eten met I. Dat hebben we afgelopen zomer ook gedaan. Toen liepen we met shorts en lepels in onze hand door het dorp en de appie om ijs te gaan eten. Wat een geweldige middag was dat!
- Naar het strand! Welliswaar niet om te gaan zwemmen en te zonnen maar wel om gewoon wat over het strand te struinen en daarna een ijsje te eten in de zon en met rode wangetjes van de 'toch wel koude wind'.
- Lekker een rondje gaan fietsen en taart te eten bij een lokale tearoom. Ze hebben daar zulke lekkere dingen. Om te smullen!
- Als het weer wat warmer is wil ik heel graag gaan hardlopen. Lekker je gedachten er uit rennen en tegelijkertijd lekker sportief bezig zijn. En natuurlijk gezellig samen met Selena en B. die nu ook mee gaat rennen.
- Elke pauze weer lekker naar buiten en niet in de benauwde en super lawaaierige kantine zitten. Dat ben ik zo beu!
- Er op uit gaan om foto's te maken. Eindelijk een keer een outfitfoto maken zonder kou te lijden.
- Buiten in een tuinstoel (met kussens) een boekje lezen en genieten van de zon om op mijn gezicht.
- Standaard weer elke vrijdagmiddag naar de lokale snackbar en ijsjeszaak gaan met een groepje leuke mensen en daar swirls eten. Een swirl is echt het lekkerste wat er is! Softijs met aardbeien, smarties, spekjes, karamel, chocolade en koekjes. JAMMIE!
- Shoppen voor de zomer. Eindelijk weer op zoek naar shortjes, topjes, slippers en jurkjes!

Dit is al een heel lijsje, maar nog laaaaaaang niet alles. Ik heb heel veel plannen voor de lente!

Hebben jullie dingen die je zeker gaat uitvoeren als het weer wat mooier weer is?

x-jes D&S


2 opmerkingen:

  1. Jaaa, lente. Alleen zit het weer nog niet heel erg mee. Het zou wel fijn zijn om zonder sneeuw en kou outfit foto's te maken ja en tegen Ben en Jerry's zeg ik ook geen nee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. - Er op uit gaan om foto's te maken. Eindelijk een keer een outfitfoto maken zonder kou te lijden.

    Jaaa dat zou echt fijn zijn haha ;)

    whatrilikes.blog.com

    BeantwoordenVerwijderen