zaterdag 9 maart 2013

Room tour

Hi there lieve lezers,

Een tijdje geleden had ik (Desi) verteld dat ik naast fashion interieur ook erg interessant vind. Daarin hou ik van heel veel verschillende sfeertjes. Mijn kamer nu is heel anders met het beeld in mijn hoofd hoe ik later mijn huis in zou richten. Mijn slaapkamer nu is echt een tienerkamer. Felle kleuren, glitters, new york, posters en kitscherige fotolijstjes. Toch ben ik wel blij met mijn kamer, ondanks dat mijn kamer toch best wel druk is. Maar dat merk ik zelf eigenlijk niet als ik binnenkom. Een tijdje geleden al heb ik wat foto's gemaakt van mijn kamer om aan jullie te laten zien. Hier komt dus een rondleiding door mijn kamer. Veel plezier!

In mijn kamer zijn vooral de kleuren paars, zwart en zilver te vinden en een heleboel New Yorkse invloeden. Inderdaad, ik ben één van die wanhopige tieners die ongelooflijk graag naar New York wil.
Één van mijn muren is paars geschilderd, één zilver en de overige 2 muren zijn heel licht paars/grijs en de ander wit. Ze zijn inderdaad alle 4 in een andere kleur, maar dit komt omdat de paarse en zilvere muur eerst ook paars/grijs waren.


Op deze foto zie je een beetje hoe mijn lamp er uit ziet. Één van mijn trotsjes. Het is een zwarte kroonluchter en ik best wel lang gezocht naar zo'n niet al te dure lamp. Uiteindelijk heb ik hem gevonden bij de Xenox en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. De plaid op mijn bed is van de Maison du Monde en heb ik een aantal jaren geleden gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben heel erg blij met mijn bed. Hij is lekker groot en erg sierlijk. Hij past helaas wel maar net in mijn kamer en er past geen bureau in, maar ik maak toch meestal mijn huiswerk ergens anders. Aan mijn bed hangen lampjes die ik graag aan doe als ik 's avonds bijvoorbeeld een keer een filmpje wil kijken in bed.




Mijn nachtkastje / krukje waar ik vanalles op kan leggen. Hij is niet mega groot, maar groot genoeg voor mij. De collage met foto's heb ik een keer gekregen van een vriendin en daar ben ik heel blij mee. Er staan heel veel foto's op van al mijn dierbare vriendinnen.


Mijn verwarming, de plek waar ik zoveel mogelijk foto's en lieve briefjes op probeer te krijgen om hem op te fleuren. Allemaal mooie herinneringen om me heen.



Mijn eigen mini wastafeltje. Ik kan lekker elke dag rustig op mijn gemakje me klaarmaken zonder te moeten wachten of me te moeten haasten. Toch wel relaxt. 


Hier zie je mijn twilight boeken collectie. Ik heb nog meer boeken, maar met twilight boeken moet gepronkt worden. Die wil ik elke dag wel lezen en zijn dus ook helemaal versleten. Daarnaast zie je boeken van de bieb.


Nog meer twilight in mijn kamer, ik ben een grote fan. Nu kan ik in slaap vallen met Edward en Bella bij me. Haha, nee zo'n twilight gekte heb ik nou ook weer niet, only joking. Ik vind de boeken wel echt fantastisch, beter dan de films eerlijk gezegd, maar je vind niet meer twilight dingen in mijn kamer dan dit. Nee, ook geen levensgrote pop van Jacob in de kast.


Deze collage heb ik zelf gemaakt op een dag dat ik me heel erg verveelde. Ik ben er heel erg trots op en is echt de eyecatcher in mijn kamer. Ik ben er zo blij mee en ga hem nooit wegdoen.

Dit was mijn kamer. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Wat vinden jullie van mijn kamer?

x-jes D&S

1 opmerking: