dinsdag 19 maart 2013

OUTFIT / Life is a joke

Heeei lieve lezers,

 Deze keer heb ik weer een outfit voor jullie. Dit heb ik maandag (gisteren) aangehad. Het is best wel een basic outfit, maar ik trek dit graag aan. Het shirtje vind ik helemaal top. Life is a joke Dat was de tijd dat ik helemaal dol was op 'moustaches'. Elke keer dat ik iets vond waar een snor op stond begon ik te gillen en moest ik het hebben. Later kwam ik deze shirtjes tegen op internet en kwam ik erachter dat ze best gewild zijn. Toch wel grappig dat ik er gewoon 1tje tegenkwam in een klein winkeltje. Mijn vestje is ook favoriet. Er zitten allemaal zachte hartjes op genaaid en die komen iets naar boven wat een erg grappig effect heeft. Het voelt ook super grappig aan. Er zijn al veel mensen geweest die aan mijn vestje stonden te voelen, haha. Voor de rest gewoon een simpel zwart rokje met een panty. Heel simpel, maar ik vind het toch een erg leuke outfit. Oja, sorry dat de nagellak al half van m'n nagels is. Ik wou het persee laten zien.


Basic wit tope H&M / zwart vestje met hartjes Bershka / shirtje met snor Life is a joke /
 rokje Sting / panty & schoenen unkown / armbandje & ring cadeautje / nagellak Etos








x-jes D&S

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Ik weet nooit zo goed hoe je vans leuk combineerd! Thanks voor de inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen