donderdag 28 maart 2013

Klunzigheid & Lentekriebels

Helloooo lieve lezers,

Soms ben ik echt een kluns... neem bijvoorbeeld deze woensdag. Ik ging die ochtend vrolijk naar school met m'n zware tas op mijn rug. Maar wat vergeet ik? Juist, mijn sleutels. Ik kon dus niet in mijn kluisje, wat niet zo'n grote ramp is. Maar ik was even vergeten dat ik die middag alleen thuis zou zijn. En wat heb je nodig om binnen te komen? Ja goed geraden, een sleutel. En die had ik dus niet. Ik dus wachten op mijn broertje die gelukkig al na iets meer dan een halfuurtje op kwam dagen. Ik zag mezelf daar al 2uur buiten zitten. Ik zat buiten en merkte dat het eigenlijk best wel mooi weer was. Er was gewoon een blauwe lucht en ik ving zelf een glimp van de zon. Ik kreeg gelijk de lente in mijn bol. Tijd om wat foto's te maken dus!


Dit is mijn outfit van de woensdag. 
broek Sting / topje Sting / skull shirt Pull and Bear / 
vestje Bershka / schoenen Adidas


Mijn skull shirt (=






x-jes D&S


Geen opmerkingen:

Een reactie posten