maandag 4 maart 2013

Als ik kon toveren...

Hoipiepeloi lieve lezers,

Ik ben al dat koude weer zo beu. Het is elke dag weer hetzelfde. Als ik naar buiten ga schrik ik elke dag weer van de temperatuur. Veel te koud. Ik ben ook geen grote fan van warme kleding. Het zou voor mij echt een grote straf zijn om een coltrui aan te moeten, brr. Ik word nu al bang van het idee. Toch ben ik wel altijd een grote zeurkous als het kou betreft. In de klas ben ik meestal de gene die roept: 'Nee, doe dat raam dicht!' Ik heb ook altijd koude handen en voeten en ik kom nauwelijks buiten in de winter. Als ik kon toveren zou ik een warm klimaat naar Nederland toveren. Elke dag lekker naar buiten, de zon in mijn gezicht en een lekker briesje door mijn haren. Dan zou je mij echt 24/7 op het strand vinden denk ik. Elk gaatje in mijn agenda wordt opgevuld met strand. Strand, strand, strand en nog meer strand. Helaas kan ik niet toveren en zal er dus nooit een lekker warm klimaat in Nederland komen. Ik zal de winter moeten doorstaan en wachten op de zomer. Nu het bijna zover is, 21 maart is het lekker weer lente, zit ik de hele tijd naar zomerkleding te kijken. Shortjes, topjes, jurkjes en bikini's in allerlei lichte leuke kleurtjes. Ik verlang er zo naar om al die leuke kleren aan te doen en te gaan hardlopen en liggend in de zon een boekje te lezen. God wat was ik blij toen ik op het weerbericht hoorde dat het waarschijnlijk eind deze week al iets van 16graden gaat worden. Jippie!

Vandaar dat ik het echt tijd vond worden om wat leuke zomerkleding op de blog te zetten. Tot mijn grote spijt heb ik niet echt zo heel erg veel leuke zomerkleding kunnen vinden... op de meeste webshops zijn het vooral nog sweaters en skinny jeans en al that stuff. Dus ik zeg: Weg met die warme winterkleding, laat de zomerkleding maar komen!

Dit shirtje is een echte musthave en kan je echt alleen maar in de zomer dragen, anders krijg je toch een beetje een te koude rug. Je ziet dit shirtje vaak op tumblr of weheartit foto's and i love it! http://www.iwantthatmusthave.nl/cut-out-skull.html


Shortjes zijn mijn favoriete kledingstukken. Dit shortje is wel erg duur (€94,95) maar o zo leuk. Dromen mag. Het lijkt net alsof al de studs over het broekje heen hangen en dat geeft een heel gaaf effect. http://www.fashionchick.nl/p/sass-bide-the-end-of-history-jeans-shorts-blauw/19307413/

Dit shortje vind ik zoooooo geweldig. Lekker vrolijk voor de zomer (ZOMER!) en die pauw echt een heel speciaal effect aan het shortje. De andere kant van het shortje is ook niet saai. Scheuren en studs, my favourites. http://www.fashionchick.nl/p/bambam-peacock-jeans-shorts-blauw/19754176/
Dit shortje vind ik erg leuk. Een erg fleurige aztec print. Ik zou dit shortje aandoen naar het strand over mijn bikini heen. Daarvoor is dit shortje perfect. 
Ik ben wel iemand die van zacht roze houd. Dit rokje vind ik dan ook erg schattig. Lekker wijd en zwierig en tegelijk lekker luchtig voor de zomer. Dit rokje kan je zo leuk dragen om je middel en heb ik nog niet echt. Het riempje is een leuk contrast met het roze en de knoopjes zijn een leuk detail.

Ik ben gek op jeans en ben ontzettend blij met de jeansblousjes trend. Nu vind je bijna in elke winkel wel een jasje of blousje van jeans. Ik ben nu nog blijer nu je ook jeansblousjes hebt zonder mouwen zodat je zo ook heel makkelijk in de zomer kunt dragen. Dit afgewassen exemplaar vind ik erg leuk, heerlijk stoer en ook lekker oversized en dus luchtig voor de zomer. http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Sleeveless-Denim-Western-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx iid=2771543&cid=4169&Rf-800=-1,32&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Denim&affId=2441&WT.tsrc=Affiliate 


Dit shirtje is erg apart. Van de voorkant lijkt het eigenlijk heel simpel, gewoon een basic wit shirtje. Maar aan de achterkant hangen allemaal nepleren stroken. In de zomer beweeg ik altijd veel meer en 'huppel' ik bijna rond. Die stroken die kunnen dan lekker mee bewegen en dat ziet er vast heel leuk uit.



Tot slot het allerleukste van de zomer. Bikini's! Die heb je toch echt hard nodig hoor bij al die lange stranddagen. Natuurlijk wil ik wel altijd een leuke speciale bikini. Dus hier 2 leuke bikini's op een rij!
Lekker fleurig! Ze komen allebei van de webshop Pacsun. http://www.pacsun.com/apparel/womens-swimwear,default,sc.html



Nu nog wachten op warme temperaturen en ik ben helemaal klaar voor die geweldige zomer!

x-jes D&S












2 opmerkingen:

  1. Inderdaad leuk om zomerkleding op je blog te zetten! Ik kan niet wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke items heb je bij elkaar gezocht! :) Die bikini's vind ik ook erg leuk. Ik kan ook niet wachten totdat de zomer weer begint! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen