zondag 24 maart 2013

Post project

Hoooooi lieve lezers,

Het heeft best wel lang geduurd voordat dit op de blog kwam... Ik ben hier namelijk in april al mee begonnen. Ik zal eerst even uitleggen wat dit nou precies inhoud.

Wat is een postproject?
Een postproject is een project waarbij je brieven stuurt met bloggers en niet-bloggers. Gewoon leuke ouderwetse brieven waardoor je dolblij wordt als ze door de brievenbus vallen. Het is de bedoeling dat je brieven heel creatief zijn en er allemaal leuke plaatjes en dingetjes bij zitten. Leuke kaartjes, oude postzegels, een gedichtje of het bioscoopkaartje van laatst. Dit stop je er allemaal bij in je natuurlijk super creatieve zelfgemaakte envelop. Ik moet bekennen dat ik om het creatieve gedeelte nogal onzeker  kan zijn. Is het wel mooi genoeg? Is het niet te simpel? En als ik dan uiteindelijk klaar ben, wil ik alles helemaal anders doen. Uiteindelijk heb je dan een leuke envelop vol met allemaal leuke dingetjes en natuurlijk niet te vergeten een lange brief. Die stuur je op naar je penvriend(in). Als je een blogger bent is het erg leuk om foto's te maken van je post en op je blog te zetten.

Hoe begin je een postproject?
Je begint met een oproepje op je blog te zetten. (Dit heb ik trouwens niet eerst gedaan) Hoi , huppeldepup... ik doe een postproject, wie doet er met mee? En dan is het wachten geblazen op mede postmaatjes. Daarom heb ik eerst wat mailtjes gestuurd naar bloggers die ook een postproject doen of ze met mij brieven willen sturen. Ik heb allemaal leuke antwoorden gekregen en uiteindelijk lag er een brief op de mat.

Deze brief was van Angela en ik ben er dolblij mee! Ze had een hele leuke envelop gemaakt en een brief geschreven op gerecycled papier.



Dus wil jij ook graag zo'n soort brief van mij ontvangen? En dit soort leuke brieven blijven schrijven met mij? Stuur dan een mailtje naar living.your.lifee@gmail.com

x-jes D&S


1 opmerking:

  1. wauw wat een leuk idee! ga direct ook zo'n project beginnen, xoxo Evi

    BeantwoordenVerwijderen