zondag 24 maart 2013

How Desi lives her life #15

Hey lieve lezers,

En daar zijn we weer.. wat gaan die weken toch snel voorbij zeg. Het leek wel gisteren dat ik mijn vorige weekverslag schreef. Dat ging bijna allemaal over de bonte avond. Ik vind het eigenlijk hartstikke jammer dat het allemaal voorbij is... Mijn weken zijn gelukkig wel iets rustiger. Dat is wel heerlijk moet ik bekennen.

Wat een heerlijk weekje was dit zeg. Lekker een beetje rustig aan en uitrusten van een drukke week.
Ik heb een nieuwe niet al te onbekende serie ontdekt (Dat had je al kunnen lezen in ' 10 facts about me ') Namelijk Pretty Little Liars! Ik kan je vertellen dat ik nu al hopeloos verslaafd ben. Ik heb in iets meer dan een week seizoen 1 al gezien. Dat zijn 22 afleveringen... oepsie. Toch ietsje te verslaafd denk ik. Vandaag heb ik de slotaflevering bekeken en ik zat echt met open mond te kijken. Het was zo spannend! Stiekem verlang ik nu al weer om naar de volgende aflevering te kijken...

Zijn jullie eigenlijk ziek geweest deze week? Ik gelukkig niet, ik was al aan de beurt geweest. Maar heel veel mensen op school wel. We zitten in een redelijk grote klas met 27 leerlingen en maandag waren dat er maar 18 (!) Er was dus 1/3 van de klas ziek. Dat is echt heel veel. Het was dan ook erg stil in de klas. Selena was ook ziek helaas. Dus ik ben donderdag als een trouwe vriendin op ziekenbezoek geweest. Lekker ouderwets kletsen en ik heb verteld wat voor dingen er allemaal gebeurt waren op school. (Niet veel trouwens)

Ik weet niet wat mijn ouders dit weekend hadden, maar het leek wel pannenkoekenweekend ofzo. Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag pannenkoeken gegeten. Ik kan nu echt geen pannenkoek meer zien, haha. Ik heb dit weekend natuurlijk niet alleen maar pannenkoeken gegeten, ik heb meer leuke dingen gedaan. Paaseitjes gegeten, mijn grootste verslaving. Mijn moeder verbaast zich de hele tijd hoe snel die dingen verdwijnen, oepsie. Oké nu serieus. Wat heb ik dit weekend gedaan? Eigenlijk niet zo heel veel. Een beetje huiswerk gemaakt, gelezen, geblogd en gedanst. Wat je vast niet verbaasd is dat ik Pretty Littele Liars gekeken heb. Ik kan daar echt nog wel honderden lovende woorden over schrijven. Vandaag heb ik heel de middag gewerkt aan een brief voor mijn postproject. Daar lees je in een later bericht meer over. Ik zit hier trouwens heel chagrijnig te zijn, omdat het - weeral - gesneeuwd heeft. Die sneeuw komt ondertussen echt mijn neus uit. Ik wil zon! Lieve goden - Ik heb net een latijns stripboek gelezen over allemaal goden enzo - geef me toch zon! Ik ben gewoon van plan om zonnedansjes te gaan doen. Wie doet er mee?

Orde scheppen in de chaos is niet mijn sterkste punt... Bezig met leuke plaatjes zoeken voor op de post!

Stomme sneeuw!

This week's nails! Je diet de kleur niet zo heel goed, maar het is een beetje groen / paars gemend. Één van mijn favoriete kleurtjes.


Ik wens jullie een fijne week met hopelijk heel veel zonnestraaltjes.

Liefs,

x-jes Desi





Geen opmerkingen:

Een reactie posten