maandag 18 maart 2013

How Desi lives her life #14

Hellooo lieve lezers,

Soow wat een weekje was dit zeg. De week van de bonte avond was nog drukker dan verwacht. Elke dag in deze week zijn we met zijn allen tot 5uur op school gebleven om te oefenen. Alles doornemen, perfectioneren en oefenen tot we de muziek niet meer konden horen. Vooral de woensdag was super lang. Deze dag hadden we generale repetitie. Ik ben dus van 8uur tot 20:30 (!) op school geweest. Ik besef nu pas dat ik gewoon meer dan 12 uur achter elkaar op school was. Gelukkig niet de hele tijd les, dat zou echt een nachtmerrie zijn. Echt een ware nachtmerrie. Woensdag hadden we eindelijk de kans om eens alle acts te bekijken en er zaten zulke leuke en goede acts tussen. We hebben talenten op school hoor! Onze eigen repetitie ging niet echt zo goed. Dat is nog zwak uitgedrukt. Twee mensen vielen, alles ging ongelijk, we waren te laat klaar, we vergaten te buigen en we gingen vloekend het podium af om daarna met dingen te gooien om frustratie kwijt te raken. Al met al niet echt een geweldige repetitie moet ik zeggen.
Lieve Zoë uitlaten

Tot overmaat van ramp waren er donderdag al 5 mensen van ons groepje ziek. Dat is de helft! Deze hele bonte avond leek uit te lopen op een drama. Vrijdag was nog steeds niet iedereen beter. Het was een hoop gestress, maar uiteindelijk hebben die mensen gewoon meegedaan. Het was super zielig, maar die mensen hebben heel erg doorgezet en ik ben trots op ze. Ze hebben het super gedaan! Applaus voor deze dappere mensen. De Bonte Avond zelf was zo zo zo zo zo leuk! Het gaf zo'n kick om op dat podium te staan voor al die mensen. Het dansen ging ook fantastisch en we kregen een heleboel complimentjes en dat applaus geeft zo'n goed gevoel. Heel die sfeer achter de schermen was ook heel fijn. Echt zo'n heerlijk relaxt sfeertje. Ik vond het ook zo speciaal dat je zoveel nieuwe mensen  leert kennen. Je hebt al die mensen wel al eens gezien op school, maar nooit echt mee gepraat. Door de bonte avond ga je opeens met heel andere mensen om. Maandag kom je dan weer op school en alles is normaal. Iedereen staat weer op zijn oude plek. Net alsof er niks gebeurt is. Zaterdag gingen de optredens ook goed. Zaterdagavond was ik best verdrietig dat alles voorbij was. Gewoon nooit meer oefenen, nooit meer ideeën bedenken en tijdens het oefenen hele andere dingen doen. De bonte avond heeft wel veel dingen veranderd. We zijn heel erg close geworden met zijn allen en daar ben ik zo blij om. Ik hou zo van al die lieve mensen!

Zondag was ik helemaal 'opperdepop' zoals je dat zo leuk kunt zeggen. Ik had gewoon geen energie meer in mijn lijf. Bij elke beweging die ik maakte voelde ik hoe moe ik was. De Bonte Avond is slopend kan ik je vertellen. Maar het was het allemaal waard. En zo vervelend was het nou ook weer niet een hele dag bankhangen en lekker niks doen. Dat mag er vaker zijn.

Mijn weken gaan nu wel ietsje rustiger zijn zonder de bonte avond. Ik kan weer een heleboel andere leuke dingen doen. Waaronder natuurlijk heel veel bloggen, want dat is één van de leukste dingen die er zijn. Hou dus living your life goed in de gaten. 

Hieronder nog wat foto's die gemaakt zijn tijdens onze act! Ik vind vooral de 1e foto zo ontzettend gaaf! Een hele mooie herinnering aan deze geweldige dagen die ik nooit meer ga vergeten.



Have a nice week!

x-jes Desi








Geen opmerkingen:

Een reactie posten