woensdag 13 februari 2013

Every day is a dress day

Hi there lieve lezers,

Een tijdje geleden heb ik voor mijn verjaardag een heel leuk jurkje gekregen voor een gala bij mij op school. Ik ben nog steeds superblij met dit geweldige jurkje. Ik heb het jurkje gekocht voor €60 op Nelly.com. Een website met heel veel verschillende leuke jurkjes.

Vandaag had ik zin om mijn haartjes te krullen, me mooi op te maken, een jurkje aan te trekken en wat foto's te maken. Een goede gelegenheid om jullie mijn jurkje te laten zien. 







Ik vind dit jurkje ook wel passen bij de valentijnssfeer van deze paar dagen.. Hele etalages vol met rozen, hartjes en de kleuren roze en rood. 

Ik ben helemaal verliefd op dit jurkje. Het is schattig, classy, chic, vrouwelijk en erg romantisch. Ik vind de kleur van het jurkje erg mooi. Ik hou van dat zachte roze. De bloemetjes vind ik helemaal geweldig. Ze geven een heel romantisch effect aan de jurk. Strapless jurkjes met een wijde rok zijn mijn favoriet en daar voldoet dit jurkje ook aan. Ook het model is dus erg gaaf. Als je ronddraait waaiert  de rok zo leuk om je heen. De stof beweegt leuk mee als je aan het dansen bent en de jurk is dus heel geschikt voor een dansfeest.

Op 1 van de foto's zie je ook de ring goed die ik aanheb. Deze ring is ook 1 van mijn favorieten. Het is een gouden blaadje dat zogenaamd om m'n vinger gevouwen zit. Ik vind hem echt heel erg speciaal. Ik heb hem trouwens van Selena gekregen en ik ben er ontzettend blij mee. Thanks sweetie <3! De ring past ook erg goed bij m'n jurkje vind ik zelf.

Ik ben erg dol op jurkjes. Ik zou het helemaal super vinden als ik elke dag een jurkje aan zou kunnen. Helaas is het daar veel te koud voor hier in dit regenachtige kikkerlandje in West-Europa. 

'I wish that every day is dress day.'

x-jes D&S

ps: Ja het was erg koud buiten ;) haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten