donderdag 14 februari 2013

Red, hearts & roses , it's valentines day

Heeeey lieve lezers,

Het is nu eigenlijk al erg laat... maar toch wil ik nog eventjes een lief valentijnsberichtje voor jullie achterlaten. Dus hier...

HAPPY VALENTINESDAY!

Dat jullie een mooi liefdesleven mogen hebben! En daar bedoel ik niet alleen die liefde mee... maar alle liefde. Liefde voor je familie, je vrienden, je huisdieren of misschien wel voor die lieve oude buurvrouw. Liefde voor iedereen om je heen. Dat jullie allemaal heel veel lief mogen hebben en geliefd mogen worden.

Ik wil ook even zeggen dat ik heel erg veel hou van alle lieve mensen om me heen. Ik kan echt niet zonder jullie! Mijn valentijnsdag is compleet met al die lieve mensen om me heen. 
Ook heel veel liefde van mij voor jullie lezertjes. Ik ben super blij met al die lieve mensen die onze blog lezen en al die lieve dingen die jullie er over zeggen.

Zoveel liefde voor iedereen... het wordt nog afgezaagd, haha.


x-jes D&S






Geen opmerkingen:

Een reactie posten