zondag 17 februari 2013

Maison Scotch is in the house

Hallootjes lieve lezers,

Het merk Maison Scotch vind ik helemaal geweldig. Ze gebruiken altijd hele mooie materialen, kleuren en prints voor hun collectie. Het straalt altijd een heel leuk sfeertje uit. Elk apart kledingstuk heeft iets unieks. Helaas is het wel een erg duur merk, maar het is erg speciaal en je ziet er anders uit dan de rest van de wereld. Ik vind het altijd erg leuk om op de website te kijken naar de mooie foto's. Het is echt zo'n inspiratiebron. Het merk heeft niet alleen vrouwenkleren maar ook mannenkleding en kleding voor kinderen. Oorspronkelijk heet dit merk: Scotch en Soda. Maar zo heet de mannenkleding.
Hieronder wat mooie foto's die gemaakt zijn voor hun nieuwste collectie.






Bron: scotch en soda

Ik heb een collage gemaakt van de kleding die ik het leukst vind uit hun nieuwe collectie.



1) Dit jasje vind ik ontzettend stoer. Het is echt zo'n moterjack model. De stof van dit jasje ziet er ook erg mooi uit en ik hou ontzettend van studs. Echt een jasje voor mij dus. Het lijkt me erg leuk om dit jasje te dragen in de lente en herfst als gewone jas buiten en in de winter gewoon als jasje wat je over je kleding ook binnen kan dragen. Ik ben namelijk dol op laagjes.
2) Dit shortje vind ik ook ontzettend gaaf. Zwart past overal bij en is dus goed te combineren. Ik zou dit shortje niet alleen in de zomer dragen, maar ook in de lente en herfst met een panty er onder. De zilveren ritjes zijn een erg leuk detail.
3) Meestal draag ik spijkerbroeken of zwarte, grijze broeken. Ik heb niet echt een kleurrijke broek in mijn kast hangen en al zeker geen oranje. Ik ben meestal niet echt dol op oranje, maar bij deze broek staat het echt super leuk. Het is een mooie kleur oranje. Heel erg vrolijk. Het dip dye effect vind ik ook helemaal te gek.
4) Nog een keer dip dye, maar dit keer verwerkt in een shirtje. Het model van dit shortje vind ik erg leuk. Zo heel nonchalant en jong met die opgerolde mouwen, daar hou ik van. De gouden details op het zakje maken het helemaal af.
5) Oow wat ben ik dol op dit jasje. Het is wat netter als het 1e jasje, maar dat vind ik er ook juist zo leuk aan. Het model is veel netter, maar de gouden pailletjes op de schouders maken het juist weer wat stoerder.
6) De kleur van dit truitje vind ik erg mooi. Het springt er echt uit. Het is echt zo'n diepe blauwe kleur. Kraagjes zijn ook favoriet bij mij. Je kunt dit shirtje goed combineren met jasjes en vestjes.
7) Geruite bloesjes zien er altijd zo lekker jong, stoer en nonchalant uit. Dat vind ik zo leuk! Dit exemplaar is ook nog eens extra leuk met de studs op de schouders. I likeee!
8) Dit vind ik nou echt een hele mooie tas. Echt zo'n indianentasje met die franjes. Ik ben dol op dat stijltje. Vooral in de zomer en lente is dit erg leuk. Echt zo'n heel erg zomers tasje. Het is helaas niet zo'n hele grote tas, dus er pat niet echt veel in. Maarja, ik val meestal voor tassen die of te klein zijn of te groot, haha. Toch vind ik dit een super tas!

Wat vind jij van dit merk?

x-jes D&S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten