maandag 18 februari 2013

Millions of stars, one universe GALAXY

Hoooi lieve lezers,

Wat ik een hele gave trend vind is de Galaxy trend. Het is lekker opvallend, kleurrijk en heel erg apart. Galaxy print geeft echt iets heel erg speciaals aan je outfit. Spaaceee sfeer! Ik vind sowieso het heelal al super mooi.. al die sterren, alsof er duizenden lichtjes schijnen in de lucht. Ik heb geen idee hoe die sterren heten of hoe het allemaal werkt daar in de lucht, maar het heeft toch wel iets heel speciaals. Je krijgt er een bepaald gevoel bij wat niet te beschrijven is. Het is niet voor niets dat samen met je vriendje naar de sterren kijken het toppunt van romantiek is. Het heelal geeft gewoon een hele mooie sfeer. Galaxy op je outfit zorgt dus zeker voor iets speciaals, iets helemaal nieuws. Het is helemaal hip.

Op het begin was de galaxy print vooral te vinden op leggings. Ik ben niet echt een grote fan van leggings. Ze zitten meestal niet zo heel mooi. Ik vind dat je er toch echt iets over moet doen. Een legging is geen broek! Maar leggings met een printje vind ik eigenlijk toch wel gaaf. De galaxy leggings in het bijzonder. De laatste tijd zie ik wel steeds vaker veel meer kledingstukken met de galaxy print. Blousjes, rokjes, shortjes, shirtjes. Daar ben ik wel geïnteresseerd in.

Hier wat gave galaxy kledingstukken op een rijtje die ik het leukste vind.











Er zijn nog veel meer dingen waarin galaxy print gebruikt wordt. Kijk maar naar nagels en schoenen. Deze kun je tevens ook zelf maken. Hoe cool is dat! Je hoeft alleen maar galaxy nagels, of galaxy sschoenen in google of youtube in te typen en je wordt dood gegooid met allemaal filmpjes en berichten hoe je deze kunt maken. Zelf vind ik deze ook helemaal te gek! Ik ben een grote galaxy lover en wil heeeeel graag een galaxy item aan mijn kledingkast toevoegen.



Wat vind jij van deze trend ?

x-jes D&S




Geen opmerkingen:

Een reactie posten