maandag 11 februari 2013

Shopping wishlist #5

Heeeei lieve lezers,

Donderdag ga ik samen met mijn moeder shoppen en dus heb ik een beetje vooronderzoek gedaan. Meestal koop ik de halve Sting leeg, maar dit keer heb ik eens gekeken op de h&m website. Selena koopt haar kleding meestal bij de h&m en ik eigenlijk nooit. Dus ik dacht.. een kijkje kan niet kwaad.
En ik heb hele leuke dingen gevonden.


1) Dit blousje heeft een hele mooie kleur, waardoor het heel erg opvalt. Ik vind het erg leuk dat dit blousje mouwloos is. Dat is een keer wat anders. De mooie randjes kant maken het geheel af.
2) Ik ben van plan om deze zomer eens voor wat meer jurkjes & rokjes in mijn kast te zorgen. En ook wat meer kleur. Meestal is het nogal zwartig in mijn kast. Dit vind ik een erg vrolijk & kleurrijk jurkje. Dus dat is 2 vliegen in 1 klap. De print vind ik erg bijzonder.
3) Ik hou erg van een beetje stoere kleding en dit blousje vind ik daar goed bij passen. De details op de zakken zijn ook erg leuk en ook de kleur vind ik gaaf. Ik heb nog niet echt iets groens in mijn kast hangen.
4) Nog een blousje. Deze met erg opvallende strepen. Wel zwart wit, maar daar val ik nou eenmaal voor. 
5) Ooeeeh i like this dress. Dit vind ik het leukste kledingstuk van deze wishlist. Het is een hele mooie kleur en een leuk losvallend model. Ik ben ook een grote fan van kraagjes. Dit jurkje is echt iets voor mij.
6) Doodskoppen, studs, zwart, leer allemaal totally desi. Ik heb ook niet echt veel warme truien in mijn kast hangen. Aangezien het vaak ook erg koud is in de zomer in dit regenachtige kikkerlandje kan deze trui ook makkelijk voor de zomer.
7) Zo'n soort broek staat al heel erg lang op mijn verlanglijstje. Een zwarte glimmende broek, maar wel niet van nepleer. Ik heb een keer samen met allerliefste V. zo'n broek gepast, maar niet meegenomen en nu blijf ik er van dromen. Ik heb echt spijt dat ik hem toen niet heb meegenomen. Deze broek moet ik gewoon hebben. Zoals je ziet past ook alles van deze wishlist goed bij de zwarte broek. Alles wat zie kwa kleding denk ik de hele tijd: Oow dat staat zo leuk bij zo'n zwarte broek, haha.
8) De spijkerblousjes trend vind ik helemaal wauwie. Dit meer lichtgrijze spijkerblousje past goed bij mijn kledingstijl. Lekker stoer.

Ik heb zoveel zin om te gaan shoppen donderdag! AAAAH! Alles wat ik heb gekocht komt natuurlijk op de blog. 

x-jes D&S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten