dinsdag 19 februari 2013

OUTFIT / Handen omhoog of ik schiet

Haaai lieve lezers,

Dit keer weer eens een outfit die ik aan jullie laat zien. Helemaal in de legerstijl. Lekker stoer en totally Desi. Handen omhoog of ik schiet. Ik kan zo in het leger met die blouse van mij. Tevens ook met mijn nieuwe kleertjes, dus sorry jullie zien ze eigenlijk een beetje twee keer achter elkaar. De ene keer in een shoplog en nu dus in een outfit. Enjooy! Zie 'hier' mijn shoplog.

De outfit bestaat uit een zwarte glimmende broek van de H&M, een basis zwart topje ook van de H&M, een legerblousje (Geen idee welk merk) en mijn Adidas schoentjes. Mijn trots, mijn favorietjes, mijn pareltjes. Ze zitten zo lekker en ik vind ze zo leuk. Lekker glimmend! Ondertussen heb ik ze al een jaar en zijn ze eigenlijk helemaal versleten, maar ik kan er echt geen afstand van doen. Ik blijf ze aandoen.








Wat vind jij van deze outfit?

x-jes D&S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten